Jumaat, 17 Oktober 2014

Pembelian Melalui Internet

Baru ni motor viper kereta Proton Exora saya rosak, sayangnya bengkel autoelektrik kereta tiada stok dan dia kata bekalan stok di Kuantan juga tiada, so need tempahan khas need RM 550 mahal tu.

So saya mengambil keputusan membeli sendiri motor tu dan akan datang balik ke kedai tu untuk memasang alat tersbut, bagaimana saya nak beli?  .... di Kuantan tiada stok pun! , dengan alasan belum pernah motor exora tu rosak di kawasan Kuantan ...... mmmm logik ke?

So saya pun beli secara online ...era internet katakan ... dengan bantuan pak cik google saya search alat tu dan saya beli daripada Global Online Marketing (tel : 0163662923) dengan harga RM 175 termasuk post.

Syukur setel masalah saya, dan upah memasang motor viper sebanyak RM 60 (termaksud kos diagnose problem tu sebelum.

Tiada ulasan: